Onsdag

image description
-
Ikväll var jag på South Shore Plaza med Olivia. Planen var att hon skulle shoppa och jag titta på. Men en middag ledde till en frozen youghurt, som sedan ledde till en väska. $40 fattigare åkte jag hem igen.
-
Jobbade inte mycket mer än min en och en halv timma på morgonen idag heller. Har det bra den här veckan. Tvättade massa kläder efter att jag släppt av Rachel i skolan, sedan plockade jag upp henne igen när hon slutade och lämnade över resten av dagen till min värdmamma. Då min bil har en spik i däcket fick jag dessutom cruisa runt i BMWn hela morgonen. Min värdpappa har teorier om att spiken sitter i däcket just för att jag vill köra hans bil istället. Who knows, kanske spikade i den igår natt.
-
Var inbjuden till en teddybear picnic i Bens skola som började klockan 2, men var så trött att det kändes smartare att stanna hemma och sova. Tills min värdmamma började läska mig med brownies och hemmagjord vispgrädde. Sova vs Brownies, inget svårt val. Bens klass hade satt ihop en liten show där dom uppträdde med sånger om nallebjörnar. Är glad att jag följde med, för dom var så söta.
-
Efter picknicken fick jag skjuts hem för att napa. Fick sällskap av katten och sov i två timmar. Nu ska jag betala bussbiljetterna till NYC, sedan är det dags för sängen igen, utan katten. Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0