Sunday

Jag lovade mig själv att jag skulle börja betala för parkeringen vid tåget när jag fick min sjätte böter. Idag var dagen kommen. Möttes av en dyblöt lapp på vindrutan när jag hoppade av tåget. Så blöt att jag inte fick ner den i brevlådan och där med inte heller kunde betala. Jag som trodde att jag skulle kunna överlista böterfolket en regning söndag som denna, men tydligen inte.
-
Efter frukosten imorse hoppade jag på tåget mot Boston. Halvvägs in blev det ändrade planer, så en bitter Alex fortsatte mot Newton för att träffa Linda och hennes vän Celia istället. Visade sig att Celia var från Göteborg och hade gått på ett gymnasium som bara ligger 5 minuter från mitt gamla. Världen är liten ibland. Vi satt på Starbucks i någon timma innan vi åkte vidare och käkade sushi. Lika god som igår, men hälften så billig. Det är alltså inte värt att åka till Providence om det är vad man vill äta.
-
Imorgon väntar början av en ny jobbvecka, där jag äntligen får återgå till mitt gamla vanliga schema igen. Känns helt awesome, då spring breaken verkligen sög ut krafterna enda in till benet. Blir dans, tennis och baseball efter vartannat och någonstans där emellan ska jag hinna med att betala min torkade böter också. Tydligen ska Ben ha screen free vecka i skolan, vilket betyder ingen iPad/iPhone/TV or whatsoever på sju dagar. Haha, stackarn kommer gå under. Nu ska jag äta solrosfrön och titta på ett avsnitt av Gossip Girl innan det är läggdags.
-
image description
Mina nya fina solglasögon. Blev inte något av paren jag letat som en galning efter, utan en modell jag aldrig sett innan. Why not liksom.


Kommentarer
Em

Celia är en av mina gamla bästa vänner ;D världen är bra liten! kul att ni sågs!

2012-04-25 @ 23:28:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0