April 12

image description
-
Nu är klockan över 11 PM och såhär långt har jag kommit med New York-packningen. Beslutsångesten tog över, så väskan förblev tom. Vill ha med mig så lite som möjligt, men samtidigt inte. Är ju kul att ha valmöjligheter. Som tur är jobbar jag bara morgon imorgon, så lämnar packningen tills då. Är en oerhört bra sista minuten-packare ska ni veta.
-
Lägenheten som vi flyttar in i över helgen ligger mitt på Manhattan. Upper East Side för att vara mer exakt. Jag och Mikaela ska bo där med en till tjej här ifrån som heter Rebecka. Ska bli så jävla kul!
-
När jag hoppar på tåget imorgon lägger sig Rachel på operationsbordet för att operera bort sina mandlar. Hon har fått leva som en prinsessa idag bland all skitmat, eftersom hon bara kommer kunna äta/dricka flytande saker ett tag framöver. Och glass då. Hon var överlycklig när hon berättade att hon kommer få glass till både frukost, lunch, middag och snacks en dag. Lilla snuttan, hoppas hon kommer undan lindrigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0