August 29

TJENARE! Ville mest bara meddela att jag lever och fortfarande kan lösenordet till bloggen, även om det inte verkar som det. Min resa var hur bra som helst och jag vill dela med mig om allt, men som det ser ut nu och resten av veckan så jobbar jag största delen av det vakna dygnet. Min yngsta unge börjar inte skolan förrän nästa vecka, så fram tills dess blir det inte mycket bättre än såhär. 
 
Ikväll efter att jag slutat styrde jag skutan mot Cheesecake Factory för att fira Amandas födelsedag, en vecka för sent. Väldigt trevligt då jag inte träffat henne på nästan en månad nu. Jag ska också fira min födelsedag där bestämde jag. Gratis cheesecake, dröm. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0