Happy Birthday

Till mig själv. Idag lämnade jag de kära tonåren bakom mig och gick vidare i livet med tårta och heliumballong.

Min fina grann-nanny kom över med en tårta imorse som det stod skrivet "Happy Birthday Alex" på. Dessvärre kunde hon inte käka den med mig, så jag blåste ut ljusen all alone samtidigt som jag lyssnade på skönsång från mammas och pappas inspelade födelsedagssång. Där efter kom Lilly över med ballong, kaffe och tyska födelsedagssånger. Fantastiskt fint. Ikväll ska jag ut på restaurang med min värdfamilj och fira. Hoppas ni har en bra dag allesammans!



Kommentarer
Jennifer, blivande AU PAIR

Uppdatera mera! Har läst din blogg så långe och ska åka nu till ¨hösten, vill få reda på vad som händer där borta!

2013-01-05 @ 13:40:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0