Children's Museum

Ligger ett lekhus ca 3 minuter här ifrån, som av någon anledning kallas museum. Var där med kiddosarna imorse, eftersom dom inte utnyttjar sina sovmorgonar på lovet. Fanns ett sminkbord med ansiktsfärger som Rachel fastnade vid. Hon ser ut som en blandning mellan apa och hund just nu. Ben ville inte offra sitt ansikte, så jag sitter här med nerkladdad arm.
-
Min värdfamiljs gamla au pairs kompis hade glömt sitt minneskort här, så jag mötte upp henne och käkade middag igår. Inte för att dra alla över en kam, men jag och colombianer är lite väl olika för att kunna umgås. Nej, jag är inte tillräckligt intresserad för att vilja veta allt om alla amerikanska killar du dejtat.
-
Idag tog jag steget och klev ur mina kängor. Våren börjar kika fram, så jag kände att det var på tiden. Ungarna här har redan lagt ifrån sig sina jackor. Jag håller kvar vid min ett tag till.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0