Gissa vart jag var idag?

På IKEA. Den enda som finns i hela Massachusetts ligger 15 minuter från mig. Gött att ha nära till ett ställe iallafall. Träffade Linda där, en svensk tjej som bor i Newton och kör världens fetaste Jeep. Käkade massvis med köttbullar innan vi gick in i själva affären. Köpte med mig två filtar och två ljus hem. Slog in min soffa i filtarna, så den är nu mera röd. Behövdes lite färg i mitt annars rätt bleka rum.
-
Fick mitt amerikanska simkort från T-mobile igår. Såklart ett stort, även om dom mycket väl vet att Iphones behöver en size mindre. Fram med saxen. Ringde för att aktivera det imorse och pratade med drygaste människan jag varit med om. Tillslut blev det iallafall aktiverat, men jag kunde varken ringa, ta emot samtal, smsa, ta emot sms eller använda internet. Bra service. Åkte förbi en butik med trevlig personal på vägen hem från IKEA istället, så nu fungerar äntligen allt som det ska. Kommer alltså inte använda mitt svenska nummer förrän jag kommer tillbaka till Sverige igen kära vänner.
-
image description
Fantaaaaaastiska utsikten från restaurangen
-
image description
Min mat. Köttbullarna slår dock inte mammas
-
image description
Nya ljusen och mina enda bilder, på min byrå någon har haft kul med och hällt vatten på
-
image description
Lille soffhörnan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0