Mobilblogg

Kom precis upp från hotellets lobby. Träffade fyra amerikanare i hotellets jacuzzi förut som jag mötte upp nu efter middagen. Hur hur liten är inte världen när dom bor ca 20 min från mig i Massachusetts? Åk till New Hampshire om ni vill hitta vänner.
-
Skidbackarna här är väldigt fina. Vi är dock på ett litet ställe, så det är inte mycket mer att hurra för än Sälen i Sverige. Sälen är större. Utsikten där emot, den kan man hurra för. Eftersom vi bara åkte här en dag var det perfekt. Hann inte ens med alla backar. Mina kiddos är söta när dom åker. Plogar rakt ner. Coolare än att svänga vet ni.

-

-

image description

-

-

image description

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0