Sjukis

Japp, så var det med det immunförsvaret. Spydde ett x antal gånger igår och sov iprincip hela dagen. Himla mysigt. Så typiskt när min värdmamma tagit ledigt från jobbet för att lära mig deras rutiner. Mådde inte bra när jag vaknade imorse heller, så jag fick lite sovmorgon. Hehe.
-
Vaknade till liv lagom till att plocka upp Rach och hennes kompisar på preschool för att köra till gymnastiken. Efteråt åkte vi förbi en lekplats innan det var dags att åka hem och möta upp Ben vid skolbussen. Hann iprincip bara sätta mig på en stol innan det var dags att åka till karaten. Hysteriska amerikanska liv. Spenderade några timmar där då kidsen inte tränade samtidigt, utan efter varandra med 45 minuters pizzauppehåll. Hur fet tror ni jag blir mamma och pappa?
-
Har äntligen fixat abonnemang idag också. Tmobile blev det, för $30 dollar i månaden. Bra deal tycker jag.


Kommentarer
Olivia

Hej! Jag åker som au pair om en månad (Middleton utanför Boston) och funderar på hur det funkar med abonnemang. Kunde du ha ett amerikanskt abonnemang till din svenska iphone?:)

2012-04-15 @ 23:20:17
lofgren.blogg.se

Åh, vad kul! :) Ja, jag har amerikanskt abonnemang. Alla operatörer funkar inte och man kommer inte åt 3G-nätverket, men annars så. Har du en iPhone tycker jag du ska ta med den.

2012-04-17 @ 04:54:20
URL: http://lofgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0