Valentine's Day

Trodde jag skulle vara forever alone med Gossip Girl idag, men min kiddo kom och räddade mig. Hon och hennes två vänner bjöd in mig till deras nagellacks- och teparty. Så nu har jag målat nagellack på 3 överlyckliga ungar. Skönt att dom är så lättroade.
-
Fick sova ut för första gången sedan jag kom hit idag. Det är helt awesome att vara ledig på tisdagar. Eftersom alla andra jobbar finns det ju inte mycket annat att göra än sova. Sjukt skönt. När jag kravlat mig ur sängen åkte jag och min värdmamma till banken för att fixa bankkonto till mig. Äntligen slipper jag gå runt med alla mina miljarder dollar löst i plånboken.
-
Stod ett kort till mig på köksbänken när jag kom ner imorse med lite choklad bredvid. Ben och Rachel hade skrivit sina namn i och mina värdföräldrar hade skrivit varsin liten text. Jag var snäll au pair och gav mina ungar varsitt gosedjur med cholkad. Hela familjen fick även en liten påse djungelvrål. Tror dock bara det är jag och vovven som tycker det är gott. (Nej, jag matar inte hunden med lakrits). Skulle fota mina söta nallebjörnar, men linslusen i huset kom och förstörde.
-
image description


Kommentarer
Elin

Men! Du mäktade alltså med att ge bort en hel påse?!??!?! trodde jag aldrig! ;D hoppas du har det bra, verkar så! Tänker på dig och på hur du har det när jag springer runt på Buttan haha ;D

2012-02-15 @ 00:34:48
Elin

Men! Du mäktade alltså med att ge bort en hel påse?!??!?! trodde jag aldrig! ;D hoppas du har det bra, verkar så! Tänker på dig och på hur du har det när jag springer runt på Buttan haha ;D



Meh. nu dubbelpostar jag, sorry men tror jag råkade trycka bort mig. Haha.

2012-02-15 @ 00:36:40
http://lofgren.blogg.se

Hahaha, så generös är jag. Nej men om du bara visste hur mycket djungelvrål jag har. Kanske blir jag som äter upp det i slutändan ändå ;) Jag har det bra. Hur har du och Buttan det?

2012-02-15 @ 00:44:31
URL: http://lofgren.blogg.se/
Elin

Ahmen vilken tur att du har mera, jag trodde det var de två ynka påsarna du hade tills nästa paket kommer från mor och far haha! :D

Vi har det bra med! Svinäckligt väder nu, slaskis och lite snö och sådär. Men vi har fått in en hel del roliga nyheter nu iaf! En flygande ko som flaxar skitfort med vingarna tex. En stressboll i form av en jättepatta som faktiskt är läskig att klämma på :P Tex. Vi fick 3 pall i måndags och de två tyngsta paketen var minst och innehöll - jättesuddigum -.- haha! Vägde typ 25 (tusen) kilo, minst.

Hur funkar allt där borta? Inte fått massa jobbig hemlängtan än hoppas jag? Det ser så fiiiint ut!

2012-02-15 @ 00:50:12
http://lofgren.blogg.se

Haha, nej nej. Inte en chans att jag hade gett bort det då. Har tre jättestora påsar och två små. Så mig går det ingen nöd på ännu.



Åh, usch och fy. Det har varit kallt här i några dagar nu, men imorgon ska det bli 11 grader :D Haha, jättepattarna har jag hört talas om! Har du köpt en? ;) Men oj, värt. Jättesuddigummin åt folket.



Det funkar kalas. Ingen hemlängtan än :) Ja, det är jättefint. Jag bor ju i en håla, men det går åtminstone fort att ta sig till Boston.

2012-02-15 @ 01:04:52
URL: http://lofgren.blogg.se/
Elin

Nä, det var lite det jag blev förvånad över först haha! Gött att du har ett helt litet lager ;D

Nej jag har inte köpt en jättepatta! Ska finnas samma fast som stressboll, och jag vill ha en stressboll till andra jobbet, men känns lite sisådär att sitta med en pattis då haha!

Det verkar så himla roligt, är impad över att du vågade och glad över att det känns bra! :D Verkar vara en toppenfamilj du hittat med, kanske fixar du en egen toppenfamilj over there snart, haaa?! haaa?! blink blink ;D

2012-02-15 @ 21:26:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0