February 26

Plockade upp Julie imorse och körde till Braintree (tydligen där jag hänger nu för tiden). Får äntligen köra som jag vill på highwayen, vilket underlättar en del. Höll faktiskt rätt bra i mina pengar idag, då min plånbok skriker lite från igår. Har verkligen aldrig känt mig så fattig som jag gör här. Allt är billigt, men helt plötsligt står man där med $20 kvar av sin lön, utan att man vet vad som hände. Måste få bättre ordning på det alltså.
-
Efter att vi ätit lunch åkte vi vidare till Roxbury där vi träffade resten av gruppen för att spela laser tag. Jag dör vad roligt det är. Man borde verkligen spela det oftare. Efter mötet skulle några till Chili's för att käka middag, så jag och Klaudia blev medbjudna. Kul att träffa lite fler folk som bor nära.
-
Alla i min grupp var något fruktansvärt olika varann, men på något sätt hade dom ändå lyckats bilda en liten familj. Både jag och Klaudia träffade dom för första gången idag och vi blev inbjudna direkt. Dock var det bara en jag kände att jag klickade med. Men det är ju en mer än ingen, om man vill se glaset som halvfullt och inte halvtomt. Hon bodde i Sharon, där min ena kiddo går i preschool. Cirkus 15 minuter från mitt hus. Är fortfarande förvånad över att det bor så mycket folk runt omkring min håla.
-
image description
Score boarden från laser tagen. Lite grym ändå som blev rankad 7a av 24? Fråga inte vad Hagrid kom ifrån.
-
image description
Julie och Klaudia
-
image description
Nästan hela gänget på Chili's


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0