June 13


Idag var sista jobbdagen för min del denna veckan och imorgon befinner jag mig på platsen ovan. Skulle egentligen åkt till Chicago denna helgen, men flygbiljetternas priser rusade iväg så det blev ombokat. Istället tar vi oss an Miami! Åker imorgon eftermiddag och stannar fram till på söndag. Ska bli så jäkla kul, även om det känns för overkligt för att börja tagga. 

Senaste dagarna i mitt au pair-liv har flytit på himla bra. Ungarna har förvandlats till änglar och tiden har gått hur fort som helst. Rachel var på kindergarten screening idag, vilket var ett litet test som avgjorde hur duktig hon var i skolan. Efter sommaren är hon nämligen klar med preschool. Min lille. Sedan åkte vi till en godis/glass-butik som jag aldrig lagt märke till tidigare, och firade att det gått så bra för henne. Kommer bli tjock av denna godisupptäckt. 

Nu ska jag börja packa min väska inför långhelgen. Förhoppningsvis får jag ner det mesta så jag slipper stå med allt imorgon. Lär ha tillräckligt mycket snurr i huvudet ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0