June 2

Igår kväll fick jag sluta redan innan klockan slagit 6. Gick upp på mitt rum och gjorde mig iordning, för att ta bilen till tåget och åka in till Boston. Väl där mötte jag upp Emma på stationen och gick tillsammans med henne ner mot Newbury Street. Hann med ett par affärer innan det blev dags att gå bort mot Prudential Center och Cheesecake Factory. 
-
Reserverade ett bord medans vi inväntade Nicole och Mikaela, som kom bara några minuter senare. Jag beställde in min älskade Cesarsallad, Pepsi och White Chocolate Rasberry Truffel Cheesecake. Nöjd Alex. Sedan satt vi kvar i några timmar, innan vi delade på oss och jag åkte med hem till Nicole. 
-
Imorse vaknade vi upp vid 10, för att hinna äta frukost innan Nicole började jobba. Bröd med cream cheese och apelsinjuice serverades. Satt gött i magen. Sedan tog jag med mig mitt pick och pack in i hennes värdmammas bil, som körde mig till tunnelbanan. Där ifrån åkte jag vidare hem till Linda.
-
Hon kom hämtade mig tid subwayen och så åkte vi till ett mall här i närheten. Fick med mig ett par jättefina (och denna gången även sköna) högklackade skor från Marshalls, 8 par strumpor och en klänning. Sedan åt vi lunch på ett sushiställe, innan vi åkte tillbaka hem till Linda och la oss här i sängen och dog. Nu inväntar vi Celia som precis slutat jobba.
-
Om några timmar ska jag tillbaka in till Boston, där jag ska möta Sandra och Carro. Dom skulle ju egentligen kommit igår, men lyckades strandsätta sig i Amsterdam i 12 timmar efter ett missat plan. Men nu är dom minsann här om bara några timmar.
-
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0