June 6

Går lite dåligt med bloggen nu när jag har mina vänner här, men så fort jag inte jobbar far vi iväg åt alla håll och kanter. Just nu sitter vi där emot ute på altanen och har precis ätit frukost. Sandra håller på att klippa mitt hår som inte har sett varken frisör eller sax på åtta månader. Ni kan ju tänka er.
-
Resten av dagarna har mestadels bestått utav shopping. I måndags skickade jag iväg Sandra och Carro till Boston i spöregn medans jag jobbade. På kvällen möttes vi upp i Braintree igen för en middag på Cheesecake Factory. Igår var vi på Wrentham Outlets och brände pengar, sedan åkte vi återigen till Braintree och brände lite till. Klockan 8 bar det av till biografen där vi såg Snow White and the Huntsman. Bra film tyckte jag.

-

Ikväll när jag slutat för dagen ska vi iväg till Target och Starbucks. Skulle egentligen varit där nu, men det kändes viktigare att skriva ut hotellbokningen och boka bussbiljetter till NYC. Annars blir den svårt när vi kommer fram på fredag.

-

-

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0