June 8

 

Idag är det exakt ett år sedan jag och min klass sprang ut vid Röda Sten. Ett år sedan jag blev fri från skolan. Ett år sedan jag tog studenten! Helg galet vad tiden går fort. Nästan så man önskar att man gått om sista året för att åka flak en gång till.
-
Detta året är jag, efter en sex (!) timmars lång bussresa, i New York City tillsammans med Sandra och Carro istället. Inte helt fel det heller. Kom till hotellet för ungefär två timmar sedan och nu ligger vi i sängarna och käkar frukost, lunch och middag i ett, samtidigt som vi vilar upp oss inför kvällens utgång.

 

-

image description

-

 

 



Kommentarer
Olof

6 dagar kvar för mig!! :D haha

2012-06-09 @ 11:03:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0