Cheesecake Factory

Landade precis innanför dörren. Apropå cheesecake så förstår jag inte vart osten kommer in i det hela. Det är väl ändå ingen ost i en cheesecake? Eller?
-
Tyskarna var jättetrevliga och jag hade asroligt. Våran servitris tog sitt jobb på lite för stort allvar, vilket jag hade väldigt kul åt. Fick bestlutsångest när jag skulle beställa så jag bad henne välja en av två som jag ville ha, och får till svar "this is a very serious choise". På blodigaste allvar. Sedan ägnade hon säkert en minut åt att diskutera med sig själv vilken som var godast. Efter många om och men bestämde hon sig för att jag skulle prova Blueberry White Chocolate någonting Cheesecake. Dör vad god den var. Duktig servitris.
-
Imorgon ska jag till Boston för att träffa Mikaela och Michaela. Kul när folk har samma namn tycker jag. (För att byta till något helt annat än Boston, så heter Bens bästa väns bror Peter. Hans pappa heter också Peter. Ibland tar det slut på fantasi). Sedan jobbar jag kväll igen, så jag hoppas att dom har en film på lager.
-
Bjuder på en fantastisk bildkvalité ikväll.
image description
-
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0