Idag är det exaxt 1,5 månad sedan..

...jag satte min fot på amerikansk mark för första gången. 1,5 månad sedan jag såg Sverige och framförallt mina föräldrar. Eller okej, jag såg ju er båda två på Skype förut. Men ändå.
-
Min jobbdag idag bara flög förbi. Efter att jag kört Rachel till skolan åkte jag hem och sov igen. Var dödstrött. Sedan gick jag ut och sprang. Lika bra att passa på innan motivationen blåser bort. Tvättade tvätten jag inte hann med igår och skypeade lite med mina päron under tiden. Brevbäraren hade en awesome timeing och plingade på dörren 10 minuter efter att jag frågat om dom skickat mitt paket än. I paketet låg mitt älskade lösgodis, solglasögon, strumpbyxor, ansiktskrämer, mina gladiatorskor och två kort. Det ena till mig och det andra till Rachel. Hon tyckte förresten om det jättemycket mammut och papput. Men hon förstod inte hur ni kunde veta att Pocahontas var hennes favoritprinsessa? Ett mysterium.
-
Direkt när Ben klev av skolbussen satte vi oss i bilen för att åka och plocka upp Rachel från hennes playdate. Hon får leka massor denna veckan. Åkte hem och hjälpte Ben med läxan innan vi satte oss vid pysselbordet för att måla teckningar till min värdpappa som fyller år på lördag. Vad köper man till honom?
-
Sedan gjorde jag en riktigt vettig middag i form av kotletter och tortellinis. Eller jag gjorde väl inte så mycket egentligen. Ungarna bråkade om vem som skulle få röra om i pastan och vända på köttbitarna. Kanske ska lämna över matlagningen till dom två härdanefter.
-
image description


Kommentarer
Emma

Om Bryan inte prenumerar på Car and Driver redan kan det vara en ide? Vet att han läste den sporadiskt förr iaf. Kostar typ $10-15 så det är helt okej för plånboken också ;) Han är sjukt svårt att köpa present till.

2012-03-16 @ 15:01:45
URL: http://nilima.blogg.se/
lofgren.blogg.se

Åh, det var ju en bra idé Emma. Var ute i för dålig tid!

2012-03-18 @ 01:18:00
URL: http://lofgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0