March 11

Sitter på tåget påväg till Boston nu. Ska träffa en tjej som heter Michaela och kanske en kille som var på training school samtidigt som mig. Förhoppningsvis ska vi ta oss bort till Harvard Square och titta runt lite där. Känns som att jag bara sett shoppingsidan av Boston hittills. Älskar att dom har Wifi på tågen, eftersom mitt internet är apsegt.
-
Igår tog jag bilen till Linda och plockade upp Emma på vägen. Körde fel så många gånger att Emma tillslut ringde och frågade om det hade hänt något, haha. Ibland ska man leva lite farligt och trotsa GPSen.
-
Från Linda tog vi tunnelbanan in till Boston och drack kaffe på Starbucks. Efter ett tag mötte vi upp Mikaela och Nicole också. Shoppade för resten av månaden, så nu är jag pank igen. Kul. På kvällen tog vi Mikaelas bil till en restaurang och käkade. Sedan sa vi hejdå till henne och åkte hem till Linda. Stannade där några timmar innan jag tog bilen hem.

-

Emma och Linda på Newbury Street

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0