Mobilblogg

Nu sitter jag på tåget tillbaka hem från Boston. Värd dag. Efter 2 timmar av missförstånd hittade jag och Mikaela äntligen varandra och då var det dags för mig att åka hem, haha. Hon hade bilen så vi hann hänga i 10 minuter, medans hon skjutsade mig till stationen.
-
Fick iallafall köpt ett par jeansshorts från Urban Outfitters under tiden jag väntade på Mikaela där. Hon väntade på mig på Forever 21. Boston har för övrigt blivit jättefint nu, med alla utslagna träd och gröna gräsmattor. Dessvärre tog sommarvärmen slut igår, så idag vart det jeans och jacka igen. Gråter.
-
På vägen från tåget ska jag ta en sväng förbi Dunkin Donuts. Är döhungrig. Sedan blir det pizza och filmkväll med ungarna.

-

image description

-

image description



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0