March 13

Efter Starbucks i förmiddags tog jag och Julie oss vidare mot löpspåren som min värdmamma tipsat om. Jag körde först och Julie efter. Helt plötsligt ser jag blinkande blåljus i backspegeln bakom Julies bil, lagom till att jag kommer till en kurva och hon försvinner. Väntade i säkert 3 minuter innan hon kommer körandes och garvar så mycket att hon ligger över halva ratten. Varken hon eller polisen hade vetat varför han stoppat henne. Öh? Ibland undrar jag om dom gör något vettigare än att åka runt och käka donuts. Sugen jag blev på det nu då.
-
Väl framme vid spåret skulle jag betala parkeringen (no more böter) från bilen. Stannar alldeles för långt ifrån automaten, så det var bara att kravla sig ut genom fönstret. Rutinerad. Såg väl lagom efterblivet ut kan jag tänka mig.
-
Vi bestämde oss för att powerwalka första varvet och springa andra. Klantigt nog tog vi längsta jävla spåret som tog nästan en timma att ta sig runt. No way att jag springer så långt. Speciellt inte när solen grillar än. Så när vi kom tillbaka sprang vi i 20 minuter innan vi bestämde oss för att bada i sjön. Tråkigt nog satt det förbudsskyltar mot att simma överallt, så jag gick bara i med fötterna. Låtsas som att det var därför jag inte badade. Inte för att det var iskallt.
-
Kom hem, duschade och satte mig ute på verandan med hunden och en asgod hamburgare.  Var 21 grader här klockan 6 pm så jag behövde inte ens ha tjocktröja på mig. Hoppas hoppas hoppas det håller i sig.
-
image description
-
-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0