March 19

image description
-
Firar 50 dagar i USA med att kasta brallorna. Ni kan ju se varför. Tänkte satsa på det här med att ha en väderblogg istället. Sjukt intressant. Eller nä, nu blir det inget mer tjöt förrän det går över 30-strecket.
-
Imorse körde jag som vanligt Rachel till skolan och sedan åkte jag för att handla mat. När jag skulle betala ville inte mitt kreditkort fungera för någon limit var överskriden. Lite mycket shopping för mina värdpärons pengar det senaste? Hehe, nej då. Tur att jag äntligen har börjat spara, så jag hade något att betala med iallafall. Inte så ofta man har över $100 skäpandes i fickan liksom.
-
När jag kom hem satte jag mig på altanen och solade i några timmar. Hunden låg bredvid och höll på att avlida i värmen. Sedan var det dags att bege sig mot skolan igen för att sedan köra vidare till dansen och sola i ytterligare 45 minuter. Resulterade i en bränd axel.
-
När vi kom hem var det playdatear åt höger och vänster, framåt och bakåt. Slutade med att vi satt alla tre hemma hos Bens bästa vän. Nannyn där är hur trevlig som helst och Rachel verkade klicka med hennes barn. Sedan åkte vi hem och käkade middag innan jag slutade för dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0