March 22

Har kört min värdpappas automatväxlade bil tre dagar i rad nu. Bakdörren på min bil är sönder, så han har haft den inne på verkstaden varje dag sedan i tisdags. När jag kom hit gick ena bakdörren inte att låsa. $300 senare går den inte att öppna. How awesome. Inte för att det gör mig något. Känner mig så coooool när jag glider runt i min BMW. Ska bli kul när jag får tillbaka min bil igen. Förra veckan fick jag fyra kärringstopp när jag hade haft mini vanen EN dag, så det kan bli underhållande.
-
Städade och höll på hela morgonen istället för att sitta ute och sola. Var 20 grader redan klockan 8 imorse. Vill aldrig att det ska bli kallt igen. Innan klockan hade slagit 11 hade jag hunnit med att dammsuga alla tre rummen, plocka ur diskmaskinen, tvätta fyra maskiner sängkläder, bädda två av tre sängar och det tredje setet låg i torktummlaren. Jag ska bli butler när jag blir stor. Inhandlade även ett par träningsshorts från Puma efter att jag släppt av Rachel i skolan. Dom är rosa, haha. Sedan la jag mig pladask på altanen och pratade med Nicole i nästan en timma. Är glad över att jag har henne. Hon tar tag i saker och ting. Jag lär ju inte vara den som planerar mina resor här om man säger så.
-
När klockan började närma sig halv 1 bar det av mot Friday's för lunch. Plockade upp Julie på vägen eftersom jag fortfarande inte förstår mig på GPSen och chansen var större att jag skulle hitta hem till henne än till restaurangen. Käkade åter igen min älskade cesarsallad innan jag var tvungen att stressa tillbaka till Rachels skola. Tidsoptimist.
-
Båda ungarna hade playdates idag, så jag gjorde inte mycket mer än att leka. När jag slutade för dagen lämnade jag av dom hos grannarna för att åka till min LCC på au pair-möte. Efter en kvarts pratande var mötet över. Värt när det tog 20 minuter att köra dit? Hon bjöd iallafall på brownies, brieost med kex och grönsaker med dipp, så det var helt okej ändå. Vi var dessutom några stycken som satt kvar och pratade i över en timma efteråt. Min LCC berättade att hon har planer på att ta oss till Rhode Island på ett möte. Då kommer vi åka gul skolbuss dit och (ja, skrattar ni inte nu är ni tråkiga) gå på guidad tur i ett mansion. Hahaha, vad i helvete? You got to love America.
-
image description
-
image description
Till dig, pappa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0