March 8

Idag var det inte långt ifrån sommarväder. Blev så varmt som 21 grader och nu mitt i natten är det fortfarande 16. Gick runt i tunna strumpbyxor och tröja hela dagen. Mina ungar hade shorts. Tyvärr ska det bli kallare i helgen igen, men förhoppningsvis blir det varmt nästa vecka igen.
-
Rachel hade sin långa dag i skolan idag, vilket betydde 5,5 timmar ledigt för min del. Jag och Julie lyckades dessvärre prickade in att åka till IKEA just idag när det var så fint väder. Så jag spenderade större delen av dagen inomhus. Kul va? Tanken var att mitt rum skulle få sig en omgång, men jag hittade inte vad jag ville ha. Så efter jag kört hem Julie åkte jag vidare till Target för att se om dom hade något. Nej. Åkte vidare till nästa Target, då dom inte har exakt samma sortiment. Men nej, ingenting där heller. Så imorgon ska jag åka till ytterligare ett ställe som min värdpappa tipsade om.
-
Har precis slagit in sista paketet till Rachels födelsedag. Min värdmamma åkte till Karibien inatt så hon bad mig slå in några som hon inte hann med. Tur att jag är pro efter att ha jobbat på Butterick's i nästan 2 år. Rachel har verkligen längtat ihjäl sig efter den här dagen. Minsta lilla låda hon hittar ståendes någonstans tror hon är en present till henne. En HDMI-kabel låg det i en av lådorna idag. Till TVn hon inte har.
-
Efter jobbet ska vi ut och äta födelsedagsmiddag på någon restaurang som tydligen är ashäftig. Enligt mina kiddos. Sedan ska jag träffa en tjej som heter Amanda och kanske gå på bio med två till, beroende på hur lång tid middagen tar.
-

Jag och min ansiktslösa kiddo i väntan på Bens skolbuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0