Live Life

Ibland finns det inte mycket att klaga på här borta. Speciellt inte nu i sommartider. Har sett fram emot juni månad ett bra tag nu, men den har varit så avlägsen så länge. Nu är den här om två dagar och det väntas massor med resor som börjar lite smått redan på lördag, då Sandra och Carro kommer hit.
-
Juni bjuder på en helg i Boston och Newport, RI. Veckan efter åker vi ner till NYC för en långhelg där, innan mina vänner lämnar mig och fortsätter sitt resande. Då återvänder jag till mitt Boston och spenderar en halv arbetsvecka här, innan det bär av till Miami i fyra dagar.
-
Juli fortsätter med fem dagars jobb på Marthas Vineyard innan jag åker vidare för tre dagar i Montreal, Canada. Sedan ligger några bollar i luften som just nu lutar åt en långhelg i Albany, NY där jag i så fall tänkte tugga av 3 av mina 6 credits på Silver Bay. Får aldrig någon ordning på mitt pluggande, då ingenting låter intressant nog. Men nu vill jag bara ha det gjort.
-
I augusti lämnar jag östkusten för 9 dagar med Nadja i Kalifornien och Washington. Flyger till San Francisco och stannar där i några dagar, innan vi åker söder ut till Los Angeles, för att slutligen hoppa på planet och avsluta resan i Seattle.
-
I september börjar klasserna på Harvard så hittills har jag inte vågat boka in något. Men mitt önsketänkande hoppas på att jag hinner med Niagara fallen och Washington D.C tillsammans med mina föräldrar, som vill ta ytterligare en resa hit. Gör mig inte besviken nu mamma och pappa.
-
Miami


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0