May 21

Att plocka ur diskmaskinen halv 8 på måndag morgon kan vara något av det värsta som finns. När ungarna är påklädda och klara redan innan jag börjat jobba, kan däremot vara det bästa som finns. Halva morgonprocessen klar, innan jag ens lyft på lilltån.
-
I väntan på Bens skolbuss imorse spelade vi baseball på garageuppfarten. Lyckades göra vad man aldrig ska göra med en baseball. Ta ner ett kast med foten. FYHELVETE vad ont det gjorde. Dumma reflexer. Skolbussen kom strax efter, så jag fick avlida av smärta i bilen påväg till Rachels skola. Sedan åkte jag vidare till mataffären där fick man knappt ens peta på frukterna idag, eftersom dom höll på med en inspelning där. Krigade stenhårt för min melon och min avokado.
-
Dagen rullade på bra. Lilla valpen hoppade runt i flera timmar och lekte med sina nya leksaker. Hon hann även med att både kissa två gånger inomhus och lägga en blöt bajs på mattan innan dagen gått mot sitt slut. Tur att hon är söt när hon gör det. Jag och Rachel lekte nästan hela dagen, eftersom Ben hade en vän över. Stötte återigen på problemet att leka med dockor. Hur gör man? Någon som vet?
-
Imorgon är jag ledig fram tills klockan 7 på kvällen, då jag ska natta barnen. Någon gång på eftermiddagen kommer Olivia över och agerar nattgäst. Sounds good to me.
-
Lilla Molly ute idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0