First of October

Oktober?! Va? Känns som jag skrev juni i rubriken senast förra veckan. Men ett år som detta ska man väl inte klaga alltför mycket, då oktober faktiskt betyder mer än bara mörker, regn och kyla. Nu är det faktiskt bara nio dagar tills mamma och pappa kommer hit igen! (Vilket även betyder nio dagar kvar tills Linda drar, men det tänker jag inte tänka på just nu). Elva dagar kvar till Niagarafallen och arton dagar kvar till Washington DC. WEHO.
 
Vad som mer är fantastiskt roligt med Oktober i USA är att Halloween-dekorationerna flög upp redan sista september, haha. Över en månad innan den faktiska dagen. När jag kom hem efter en helgs festande möttes jag av gravstenar, dödskallar, pumpor, samt ett gigantiskt uppblåsbart spöke på verandan ståendes bredvid en uppblåsbar katt. Min vmamma erkände själv att hon gått över gränsen.
 
 
Haha, bästa spöket jag sett. Tror han mäter tre meter lång och kan vrida på huvudet.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0