April 4


image description
-
Det gick himla bra för mig idag. Hade grävt ner mig om det inte vore för det fina vädret. Efter 45 minuter på Starbucks åkte jag tillbaka till Rachels skola för att plocka upp henne. Nej, då är det ytterligare 45 minuter kvar av hennes skoldag. Jaha? Tillbaka till Cobbs Corner, som är vårt lilla centrum, för att döda resten av tiden inne på Marshalls. Lyckades komma ut med alla pengar i behåll. 10 poäng till Alex. Hittade dock ett par jättefina skor som jag måste åka tillbaka och kika på.
-
Annars då? Dagen kom då jag invigde mina nya jympadojjor. Väl värda sina $40. Skakade om fettet riktigt ordentligt genom att springa lite. Efter middagen drog Ben med mig ut för att leka tag, så där sprang jag runt på mina rangliga mjölksyreben. Han kom undan flera gånger. Har aldrig hänt förut.
-
Imorgon ska jag luncha med Amanda och Olivia. Amanda kommer hit någon gång vid 11-tiden och sedan får vi se vart det bär av. Förhoppningsvis lyckas jag tvinga med Marina till Cheesecake Factory på kvällen, för jag är sugen på cheesecake. Nu väntar sängen. Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0