April 19

image description
-
Efter jobbet idag åkte jag till IKEA för att träffa Olivia. Hon käkade middag och jag tittade på. Ovanligt, då det enda jag gör här är att äta. Fick med mig lingon- och jordgubbssylt, två paket köttbullar och godis. Lakritsen är tillbaka i lager igen, så jag passade på att köpa tre paket. Slipper jag bli stammis där. När vi betalat allt gick vi till cafét och köpte bullar och frozen youghurt i mjukglassform. Var tvugna att smaka på bullarna innan kameran grävdes upp ur väskan, haha.
-
Imorgon efter jobbet ska jag åka och plocka upp Linda vid tågstationen. På lördag åker vi nämligen till Rhode Island för att utforska Providence. Tänkte inkräkta på Seth och Summers college från The O.C, Brown University. Har även fått höra att det finns en jättefin hamn med massa stora hus man borde se. Och min värdmamma tipsade självklart om ett shoppingcenter. Har någon av er varit där tar jag gärna emot tips på vad som borde ses och göras.


Kommentarer
Amanda

Många 18 eller 19+ ställen har jag hört om ni stannar över natten :)

2012-04-21 @ 04:19:20
URL: http://mybostonteaparty.wordpress.com
Micaela

hej hej :) Gillar din blogg starkt så ja länkar till din blogg från min, hoppas det är okej :)

2012-04-21 @ 15:58:56
URL: http://lovelylifeusa.blogg.se/
lofgren.blogg.se

Amanda: Ja, det har jag hört med. Inte så många bra dock va? Var bara där över dagen.



Micaela: Åh tack, kul att höra :) Visst får du göra det!

2012-04-22 @ 04:02:23
URL: http://lofgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0