April 26

image description

-

Ikväll är det dags för au pair-möte igen. Ska köra bort till Walpole och måla vaser om jag förstått det hela rätt. Haha, hoppas att det är roligare än det låter. Ska bli trevligt att träffa lilla gruppen igen, då man bara ser dom flesta en gång i månaden.

-
Just nu sitter jag på Rachels karate, som slutar om lite mindre än 10 minuter. Efteråt ska vi åka och köpa mat på Wendy's, innan vi hämtar hunden på hunddagiset, för att köra vidare till Bens skola. Dom anordnar nämligen bingokväll ikväll, så jag och min värdmamma avlöser varann där.
-
Eftersom Rachel går i skola längre på torsdagar hade jag långledigt. Satt ute och solade i säkert två timmar medans tvättmaskinen tvättade mina lakan. Nu ligger dom ihopknycklade på min säng eftersom jag aldrig orkade bädda. Slipper jag bli sysslolös ikväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0