April 5

Gissa vad jag gjorde idag? Dammsög min bil. Nu känner jag mig klar med livet.
-
Amanda rullade in på garageinfarten lagom till att jag var klar. Fördrev lite tid med Gossip Girl innan vi åkte mot Bertucci's för lunch. Beställde pizza och efter en liten stund kom Olivia också. Satt där i över två timmar, så vi hann med en cheescake också. Måste fylla på magsäcken efter löprundan jag tog igår.
-
När Amanda åkte hemåt tog jag och Olivia bilen över till Marshalls, där jag inte hann vara i längre än 5 minuter. Hämtade Rachel i skolan, åkte hem och nu sitter jag på karaten.
-
Ikväll ska jag träffa Amanda och hennes vän från Argentina på Cheesecake Factory för att äta cheesecake nummer två. Den på Bertucci's hade konstig konsistens. Måste ha en till.
-

image description

Söta rullatortanter



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0