Easter

I detta land firar man påsk på påskdagen, inte aftonen. Easter bunnyn hade dock lämnat två korgar till ungarna på lördagsmorgonen. I söndags var vi inbjudna på middag till min värdpappas pappas exfru. Förstod aldrig om det faktiskt var väldigt lustigt, eller om det bara var jag som tyckte det. I vilket fall som helst träffade jag en stor del av min värdpappas släkt där och vi fick jättegod mat. Och cola. Rachel hittade nya vänner och Ben hade kul med pojkarna som var där.
-
Efter middagen hjälpte jag till att gömma godisfyllda ägg ute i trädgården som barnen sedan fick leta reda på. Mycket roligt när alla letade efter sista ägget och sprang förbi det hela tiden, trots att det låg helt synligt mitt i rabatten.
-
När vi kom in i huset igen var det dags för dessert. Självklart fick jag för mig att testa alla olika sorters kakor, bakelser glassar osv igen. Behöver jag säga mer? Rullade där ifrån. Hela vägen till Olivias slott där jag hängde i några timmar innan jag åkte hem och dog i min säng efter en låååååååång helg.
-
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0