The 99 Restaurant

image description
-
image description
-
Påbörjar detta inlägg med 3% av batteriet kvar på datorn. Kom hem från restaurangen nyss, som visade sig vara mina värdbarns favorit. The 99. Där väntade till vår överraskning även Amanda. Åt och åt och åt i flera timmar och avslutade med fetaste efterrätten. Alla fyra delade på en och samma dessert. Så man får göra här, då allt kommer i enorma storlekar. Inte konstigt att folk är feta. Kommer aldrig glömma 10 liters-hinken med smörade popcorn som vi fick på bion förra månaden.
-
Nu går datorn på övertid och så även jag. Dags att sova om jag ska orka vakna upp imorgon. Tvättning står på schemat, så det är vad morgondagen kommer ägnas åt. Kul va? Säger som Mikaela. Min framtid ser inte så mörk ut längre. Här står jag minsann och fixar både lunch och middag fyra dagar i veckan och tvättar kläder, inte bara mina egna utan även två barns. Det hade man inte kunnat tro för tre månader sedan.


Kommentarer
Hannah

Hej! Väldigt bra blogg, brukar läsa den ofta :) Jag själv vill åka som au pair efter sommaren, är strax klar med ansökan :) Hur som helst, du säger att du brukar laga middag, är det även till hela familjen eller bara för barnen?? För man ska väl inte behöva laga mat till hela familjen? Hoppas du har tid att svara på denna oerhört viktiga fråga ;)Ha det toppen!

2012-04-25 @ 15:36:30
lofgren.blogg.se

Hej! Vad kul, tack så mycket. Haha, jag lagar bara mat till mig själv och barnen. Mina värdföräldrar äter iprincip alltid take out :) Man ska inte behöva laga mat till hela familjen, tror inte ens att man får det. Ha det så bra du med! Och lycka till med matchningsprocessen.

2012-04-25 @ 15:56:41
URL: http://lofgren.blogg.se/
Mikaela

Vi har en ljus framtid framför oss!

2012-04-26 @ 05:21:38
URL: http://mikaelastahlen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0