The Cheesecake Factory

image description
-
Nyss hemkommen från Cheesecaken. Efter två månader har jag kommit fram till att White Chocolate Rasberry Truffel är min favorit. Smakar himla bra. Argentinaren var jättetrevlig, men hon ska rematcha så vet inte om jag får se så mycket mer av henne.
-
Imorgon ska vi till Cape Cod för att fira Pass Over. En judisk högtid som Google vet väldigt mycket mer om än vad jag gör. Åker med barnen redan klockan 7 AM, så jag lär somna på motorvägen. Hoppas den är rak. Ska ta med dom till Childrens Museum och hoppas på att tiden går fort fram till att mina värdföräldrar också kommer ner.
-
På kvällen ska vi käka middag med hela tjocka släkten. Min värdmamma förvanade mig om att jag kommer tycka större delen av maten är konstig. Hur känner hon mig så väl? Efteråt sover jag över en natt som det ser ut nu och åker direkt där ifrån till Boston på lördag morgon. Ska ta Olivia på en liten rundtur. Typ längs med Newbury Street. Och bränna lite mer pengar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0