TJENIS

image description
-
Idag fixade min snälla snälla värdmamma så att jag fick vara ledig hela dagen. Skulle egentligen kört Ben till fotbollen nu på eftermiddagen, men han åkte med sin kompis istället. Inte för att det skulle vara så himla jobbigt att köra bil i några minuter fram och tillbaka, men det är ju väldigt mycket skönare att vara helt ledig måste jag säga.
-
I förmiddags ringde Nicole och vet ni vad? Nu har vi bokat boende i Chicago! Mitt i downtown blev det. 500 kronor per hövve (som pappa brukar säga) för två nätter. Inte alls illa för lilla plånboken. Bara jobbigaste biten kvar nu. Hitta bra och billiga flygbiljetter till sex personer. Mannen i himlen, hjälp oss.
-
Vid lunch åkte jag till Braintree för att käka med Audrey, en tjej från Frankrike. Hon var väldigt trevlig och min värdmamma var oerhört glad över att hon inte var svensk. Hehe, svårt att slita sig från sina mellanmjölkskompisar. Speciellt nu när fina Nadja flyttat till Kalifornien. Audrey och jag skulle tydligen varit i samma LCC-grupp om vi inte hade bytt, vilket betyder att vi borde bo relativt nära varann.
-
Om ett tag kommer Olivia hit och så ska vi åka bort till Bridgewater för att äta middag med Marina. Som har varit i Florida en vecka. Hatar henne. Tydligen finns det en bra restaurang i närheten av henne och jag hade inga invändningar. Ska äta en fet köttbit med pommes.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0