Just Leave An Open Door

Jobbig arbetsdag jag hade idag. Jobbade 1,5 timma på morgonen och 2,5 timmar på eftermiddagen. Helt okej överkommligt så att säga. När jag körde till skolan imorse lyste en varningslampa på instrumentpanelen som jag aldrig sett tidigare. Och då har jag ändå sett rätt många med tanke på att min bil hatar mig och långsamt faller samman. Vad var det för lampa då? Jo, för lite luft i ett däck. Troligtvis har jag fått punktering på ena framdäcket. WEHO. Förhoppningsvis har inte all luft pyst ut tills imorgon iallafall. Då blir det jobbigt.
-
Var duktig och tvättade lakan på min lediga tid, men timmarna bara flög iväg. Lakanen och Skype var det enda jag hann med. 7 timmar kändes som 1. Vipps var det dags att plocka upp Rachel och köra till karaten. Med mitt punkterade däck. Så länge den inte går på fälgarna så. Gjorde en hjälteräddning i bilens ära påväg från karaten också. Insåg att tutan skulle behövas höjas några decibel, då bilen som inte klarade av att titta bakåt när han backade, även var döv. Men tillslut sjunk det in att han kanske skulle stanna och vända sig om när jag tutat en si sådär 300 gånger. Med typ 5 cm till godo till min bil körde han tillbaka in på sin parkeringsplats med svansen mellan benen. Ingen skada skedd.
-
Igår hade vi den hysteriska sportdagen igen. Dans direkt efter skolan, hem för att vända och plocka upp Ben i skolan för att köra honom till tennisen. Sedan direkt där ifrån till baseballen. Dom är duktiga mina små barn. På kvällen kom Julie och Olivia över och åt upp mina nyttiga chips.
-
Avslutar det lille inlägget med roooliga nyheter. JAG OCH MIKKAN ÅKER TILL NEW YORK CITY PÅ FREDAG! Efter mycket hotel- och hostelletande blev vi erbjudna gratis sovplatser. That makes it. $30 tur och retur har vi råd med båda två.
Om tre dagar är vi tillbaka här igen:
-
-
-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0