April 28

Ibland går det inte så bra för ekonomin. Idag var en sådan dag. När jag vaknat upp hos Linda imorse och vi gjort oss redo begav vi oss till ett mall i Natick. Big mistake. Köpte ena grejen efter den andra och vipps så var $300 borta. HEHE. Nu blir det varken shopping eller mat ute på ett bra tag. Tur att mamma och pappa kommer på onsdag, så att dom kan hålla mig borta från allt sådant. Efter 89 dagar här är det nu bara FYRA dagar kvar innan jag får se dom igen. Sjukt.
-
Innan vi lämnade mallet hann jag inse hur många påsar jag faktiskt höll i handen. Gick igenom vad jag hade och bestlutade mig för att lämna tillbaka ett par jättejättefina skor. Sörjer fortfarande. Jag som stått stadigt med hälarna på marken lite väl länge fick för mig att köpa ett par skyhöga, svarta, högklackade sådana. Men tillslut var det bara att inse att jag aldrig kommer bli längre än mina 165 centimeter, så nu är skorna inte längre mina även om dom finns med i tankarna.
-
Klockan fyra vände vi tillbaka hem till Linda som skulle jobba. Jag stannade kvar ett tag och käkade lite innan jag också begav mig hem för att jobba kväll. Lagade middag till ungarna och satte dom framför Scoby Doo innan det var läggdags. Efter en kvarts läsande sover dom nu sedan några timmar tillbaka. Jobbigt det är att jobba ibland.
-
image description
Linda i mallet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0