April 3

Idag var ännu en av mina inte allra ljusaste dagar. Började jobba lite efter fyra och körde Rachel till karaten. I vanliga fall är jag ju ledig på tisdagar, men nu i några veckor framöver krockar två sporter. Så då gör jag en sådan ansträngande insats som att köra till antingen karaten eller fotbollen. Idag vart det karaten. När träningen var slut åkte vi förbi Wendy's för att köpa hamburgare. Tänkte vara smart och spara oss lite tid, så jag körde genom drive thrun. Åt fel håll. Tyvärr var Rachel var några sekunder för långsam med att påpeka det, så jag fick ett litet pinsamt ögonblick där med luckan på fel sida bilen. Backade tillbaka, körde in från rätt håll och låtsades som om ingenting hänt. Fick dock en liten "I saw you"-hint av killen i sista luckan. HEHE, sa jag då och körde där ifrån på en millisekund.
-
Efter karaten släppte jag av Rachel på Bens baseball. Ja, baseball direkt efter fotbollen. Man ska träna alla sporter. Stannade kvar och tittade en liten stund innan Klaudia ringde och sa att hon var påväg hem till mig. Vi kollade några avsnitt av Gossip Girl och längre än så kom jag inte med mitt liv den här dagen. Imorgon ska jag tvinga mig ut på en power walk medans tvättmaskinen snurrar. Även om min hals käkar upp mig inifrån. Promise.
-
image description
Baseballplanen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0