Monday Tuesday

I måndags kväll körde jag hem till Marie, där vi gjorde oss i ordning för en kväll av karaoke. Tog subwayen till Cambridge där baren låg och mötte upp två vänner till. Sjöng för fulla muggar hela kvällen lång, men var tydligen inte bra nog för att vinna presentkortet på $50. Tråkigt, med tanke på hur faktastiskt fina låtar vi sjöng. Efter midnatt ruchade vi ut ur baren och mot tunnelbanan. Missade sista tåget med 3 minuter och Marie fick en halv panikattack. Sprang upp igen och hittade en supertaxi som lyckades köra ikapp tunnelbanan. Tur det. Var hemma runt två och somnade bums. 
 
Vaknade upp runt 12 nästa morgon och hittade diet-Marie nere på löpbandet. Käkade frukost och sedan styrde jag vidare mot Linda, när Marie åkte för att hämta upp sina ungar från campet. Blev matad med sista biten av Spider man-tårtan från hennes unges födelsedag, innan jag fortsatte hemåt. 
 
Väl hemma hann jag inte mycket mer än att ta av mig skorna innan Julie ringde och berättade att hennes hejdå-middag skulle vara klockan 6 istället för 7. Bara att dra på sig skorna igen och köra mot Cheesecake Factory. På restaurangen fanns även Amanda, som jag dåligt nog inte träffat på flera månader. Käkade middag och en cheesecake, innan vi kramade Julie hejdå. Även hon var en utav mina första vänner här och efter lördag får jag inte se henne mer. 
 
Amanda, jag och Julie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0