Cheesecake Factory and the movies

Kom precis hem från Braintree och är tröttttt. Är SÅ glad över att Marina körde och inte jag. Hade somnat. Nu har jag äntligen käkat på Cheesecake Factory som alla här är så exalterade över. I can see why. Farligt gott var det. Väntetiden för att få bord var 40 minuter, så vi fördrev lite tid inne i South Shore Plaza.
-
Efter att vi käkat hade vi 15 minuter på oss att ta oss till bion. Kändes lite väl tight då man inte får några speciella platser, utan det är först till kvarn som gäller. Men idag var tydligen ingen populär biokväll. Köpte biljetter till en film ingen av oss visste vad det var. Tydligen så man ska göra, för den visade sig vara riktigt bra. Good Deeds, se den. Nu ska jag nana.
-
image description
Haha, den här säkerhetsvakten tog verkligen lathet till en helt ny nivå. Vill också åka segway när jag jobbar.
-
image description
Cheesecake Factory.
-
image description
En random jag hittade utanför som ville posa lite.
-
image description
Bion.


Kommentarer
Mattias Pettersson

Hej Alexandra!

Fick din bloggadress av Anders så har kollat lite. Roligt att höra att det går bra. Du verkar ha fullt upp. Hörde att du fått våra glada nyheter av Anette också, vi håller tummarna för att allt ska gå bra denna gången:)

Vad har du för mobilnr förresten?

Ha de bra, vi hörs. / kusin Mattias och Gunilla

2012-02-25 @ 11:24:26
lofgren.blogg.se

Hej! Haha, ja det är full rulle. Det fick jag och GRATTIS igen! Jättetråkigt att jag inte är hemma i september. Mitt mobilnummer är 1-744-266-1165. Ha det så bra ni med. Kram.

2012-02-25 @ 17:52:39
URL: http://lofgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0