February 28

Vaknade så tidigt som 10 imorse, trots att jag hade sovmorgon. Pratade lite med Klara på Skype. Hon letar ny familj för tillfället och reser runt med sin pappa under tiden. Sedan ringde mammsen, så pratade med henne ett tag också. När vi lagt på ringde Jessica. Massa Skype idag.
-
När jag kravlat mig upp ur sängen satte jag mig ute på verandan med katten och käkade frukost i solen. Har varit asfint väder idag! Fortfarande kallt dock, så det hade inte skadat med lite värme. Sedan gick jag på en liten promenad med vovven. Eller snarare power walk, för jävlar vad djuret hade spring i benen.
-
Min värdmamma har varit med Rachel på sjukhuset hela dagen, för hon har något fel på halsen. Fick precis reda på att stackarn måste operera bort mandlarna. Men inte grinar hon för det, utan snarare tvärt om. Hon är jätteglad eftersom hon vet att hon får glass och godis efteråt.
-
Om en halvtimma ska jag sätta mig i bilen och köra mot Braintree. Rebecca vill till Cheesecake Factory, så jag får smälla i mig en cheesecake idag igen.
-
image description
Våran veranda. Vet inte om det blir mycket mer amerikanskt än såhär.
-
image description
Områdets fetaste mansion. Går en mur runt hela trädgården och kollar uppifrån på Google Maps ser man att dom har en stor rondell mitt i. Varför?
-
image description
Doggyn och jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0