Hej mitt vinterland

image description
-
Guess what? Nu snöar det igen. Alltså vad händer? Jag ville ju ha sommar. Eller iallafall vår. Så man slipper gömma sig i luvan och vira in hela sig i halsduken när Rachel vill leka på lekplatsen.
-
Har tvättat kläder mer eller mindre hela dagen, fram tills nu. Det är verkligen ett under hur mycket man kan smutsa ner på bara sju dagar. Har en maskin kvar i torktumlaren som ska vikas innan Ben kommer hem. Himla synd att Rachel ligger och sover tycker jag. Hon brukar vilja hjälpa mig vika ibland.
-
Om det inte börjar snöa like crazy så ska jag träffa Linda på Starbucks ikväll. Amerikanare blir ju lite överdrivna när det snöar, även här, så dom ville inte ha mig på vägarna om det kommer massor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0