Grocery shopping

Ungarna är på gymnastikcamp nu på morgonen. Fick ta minivanen eftersom jag får med mig två extra ungar hem sedan. Känns fortfarande som att köra en båt. Har varit och handlat lite, så nu är kylskåpet påfyllt igen. Mina kiddos har haft nära döden upplevelser varje morgon då våfflorna varit slut.
-
Haha, alltså jag dör vad ful. Den här kissen förstör alla mina bilder. Schysst att slicka mig i ögat.
-
Köpte med mig sushi hem. Löv it.
-
Till er som inte förstår hur onödigt mycket påsar man får när man handlar mat här. En melon behöver tydligen en egen påse. Precis som en pizza måste ha en egen. Och för att inte tala om dom små yoghurtpaketen.


Kommentarer
TESS

sv: Jaha, så det gick till slut :) Jag är tveksam om jag ska ta med min iPhone över huvud taget, familjen har sagt att de ska köpa en ny telefon till mig i USA. Men vill ju så himla gärna ha en iPhone, och vet inte vilken telefon jag kommer att få :p Kanske ett litet ilandsproblem, lol.



Jag ska till Seattle, WA. Åker nu på måndag :)

2012-02-22 @ 23:31:04
URL: http://tewss.blogg.se/
lofgren.blogg.se

Du kan ju alltid ta med den och se vad du får för någon :) Jag kände mig sjukt handikappad när jag hade telefonen jag fick av familjen, haha.

2012-02-23 @ 04:12:50
URL: http://lofgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0