February 21

Gillar ni mina nya rosa pjamasbrallor?
-
3 sekunder efter att jag slutat jobba kom Klaudia och plockade upp mig för shopping i South Shore Plaza, Braintree. Fint shoppingcenter och dom flesta bra affärerna fanns där, men Newbury Street slår det med hästlängder. Och då snackar vi stora hästar. Kom hem med tråkiga, dock nödvändiga saker. Och PJsarna ovan, för att kompensera att kallblodade jag flyttade till ett land med inte så bra isolering i väggarna.
-
Missade våran exit när vi skulle köra av highwayen, så idag trotsade jag mitt curfew (senaste tiden jag måste vara hemma) för första gången. Okul. När jag kom hem låg det ett brev till mig i mörkret på köksbordet med mitt bankkort i. Öppnar och skrattar ihjäl mig. När jag var på banken tog tantan en bild på mig, utan smink och hår som hade torkat på kudden när jag sov. Denna fantastiska bild får jag nu bära med mig PÅ mitt bankkort. No kidding. Snygg eller?
-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0