På ofrivillig utflykt i Boston

Vet verkligen inte vart jag ska börja, så jag börjar från början. Tog tåget till Boston i förmiddags och mötte upp Mikaela. Gick till Dunkin' Donuts och käkade min första donut här. Sjukt dåligt att jag inte gjort det förrän nu, jag vet. Träffade Nadja och hennes bror en kortis innan dom skulle vidare till Cambridge. Jag och Mikaela gick vidare och shoppade på och runt om Newbury Street.
-
Fram mot kvällen blev vi hungriga och bestämde oss för att leta upp ett Taco Bell. Tog tunnelbanan till vad vi trodde var en station i närheten, men det visade sig vara fel så vi fick åka tillbaka. Fick hjälp av några tjejer att hitta till rätt tåg, så vi hoppar på ett tredje för att åka ännu mer tillbaka och byta till ett fjärde. Väl framme, notera att detta var en och en halv timma senare, yrar vi runt i säkert 15 minuter innan vi hittar ett stängt Taco Bell. Vi båda lägger oss ner på marken och självdör.
-
Åkte med Mikaela till hennes tågstation för att käka McDonalds istället. Efterblivna som vi är hade vi inte en tanke på att det var över två timmar kvar till hennes tåg skulle gå. Så där satt vi med våran mat, i två timmar. Måste tillägga att det inte finns någon meny med cheeseburgare, pommes frites och dricka här. Där emot finns det med två cheeseburgare.
-
image description
Jag, Mickan och vår kärlek till varandra
-
image description
-
image description
Nadja på Dunkin'
-
image description
Fatta beslutsångesten om man skulle välja tidning här varje morgon
-
image description
Tre våningar av Apple. Här agerade datorerna kassor och iphonarna scannade in produkterna
-
image description
Mina pösar. Innehåller två tröjor, två ansiktskrämer, en kjol och ett iphoneskal.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0