4 weeks in USA

-Hey Alex, I have 26 books in my packpack.
-Haha, sure.
-You don't belive me?
-No.
¨
Tror ni inte han kastar upp det här på bordet då? In my face.
image description
-
Har varit här i 4 veckor nu. På onsdag är det en månad. Helt sjukt vad tiden går fort. Firade det med att dammsuga mitt rum. Hade en bra dag idag. Ni anar inte hur skönt det var att komma tillbaka till schemat igen efter lovet. No more playdates med 5 ungar i huset på ett bra tag hoppas jag. Rachel skulle napa när vi kom hem från dansen, så jag tänkte passa på att sova lite jag med. Men här skulle det ätas och hållas på i 937 år, så jag hann lägga mig på soffan i 10 minuter innan Ben kom hem och skulle ha mat. Sedan var jag duktig au pair och läste en halv bok för dom. Hatar att läsa högt för jag kan inte lyssna på vad jag själv läser.
-
Imorgon är det tisdag, vilket betyder ledigt. Tänkte göra ingenting fram tills att jag ska möta Rebecca i gissa vart? Just det, Braintree. Vi var på training school samtidigt men har inte setts sedan dess, så det ska bli roligt. Tänkte se om jag kan hitta något till Rachels födelsedag där också. Mina hej-presenter ägde ju, så det är inte riktigt någon idé att försöka toppa dom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0