Day one

Första riktiga morgonen avklarad. Ungarna skötte sig rätt bra tycker jag, men helt plötsligt känns 2 stycken väldigt mycket. All cred till er som tar hand om 4-5 stycken. Så mycket som ska göras på så kort tid. På med kläderna, borsta tänderna, borsta håret, bädda sängen, göra frukost, göra lunch, packa lunchväskan, på med ytterkläder, ut till bussen för att lämna ena ungen, in i bilen för att köra den andra till förskolan.
-
Nu är jag ledig fram till att Ben kommer hem någon gång efter 12. Han går bara halvdag i skolan idag, så han hinner hem innan Rachel.
-
Ikväll ska jag laga middag för första gången. Som den sanna mästerkock jag inte är håller jag tummarna för att det iallafall blir ärbart.
-
Hade hoppats på att få gosa lite med dena godingen medans jag var hemma idag, men han är på sitt hunddagis.
-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0