July 27

Just nu sitter jag och tittar på Olympiska Spelen samtidigt som jag inväntar Linda. Mina värdföräldrar frågade mig förut vilka sporter Sverige är bra på och jag blev helt blockad. Så, vad är vi bra på? 
 
Efter att jag släppt av ungarna vid bussen igår kom Linda förbi i förhoppning om att bada i poolen. Men självklart var det dåligt väder, så istället åkte vi till IKEA och åt lunch tillsammans med Ola. Fick bekräftat att även polacker gillar svenska köttbullar. Där emot tycker de inte om lakrits. Tydligen borde det inte ens klassas som godis, eftersom godis ska vara sött. Dåligt sett att se på godis tycker jag. 
 
Vid tvåtiden åkte Linda hem till sig och jag och Ola hem till mig. Sedan var hon med mig resten av min oerhört jobbiga jobbdag. Plockade upp ungarna vid skolbussen och körde direkt till karaten. Spenderade en timma där innan vi körde vidare mot en park där de arrangerar springtävlingar varje vecka. Blev avlöst av min värdmamma och åkte hem till Ola. Där spenderade vi resten av kvällen med att titta på serier och dricka Cola. Älskar torsdagar. 
 
Dagen har inte bestått av så mycket mer spänning än Olympiska spelen, men snart kommer Linda och livar upp stämningen lite iallafall. Imorgon ska jag till Boston och träffa Mikaela, som jag faktiskt inte vet om jag träffat sedan Kanada. Dåligt. Och på torsdag ska jag med Linda ut till Boston Harbour Islands för bad och picknick. Om vädret tillåter såklart.
 
 
Findus och jag i Providence i våras


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0