Glad Midsommar

Midsommarafton igår firades på en liten hemmafest i Camebridge tillsammans med Linda. Dansade till svensk musik halva natten och hade jätteroligt. Sedan somnade vi gott i Lindas säng. 
 
Tidigare under dagen skulle Ben på födelsedagskalas och Rachel på poolparty. Åkte till kalaset i tron om att få släppa av Ben, men väl där upptäckte vi dessvärre att vi kommit en timma för tidigt. Haha, första och sista gången det händer vill jag lova. Fördrev tiden i en park där vi tittade på fåglar, innan det var dags att åka tillbaka igen. Denna gången vid rätt klockslag. 
 
Sedan bar det av direkt till Rachels poolparty hemma hos hennes gamla klasskompis. Känns jättekonstigt att jag aldrig mer kommer släppa av henne i skolan på morgonen, aldrig mer hänga med mammorna på lekplatsen efter skolan medans ungarna leker. Efter sommaren är det skolbuss och ny skola som gäller. 
 
Efter några timmar på poolpartyt åkte vi för att hämta upp Ben igen. Resten av dagen bestod till största delen av att tvätta sängkläder osv. När jag slutat kom min värdpappa hem med en cesarsallad till mig, som jag tryckte i mig innan jag satte mig i bilen och åkte till Linda. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0