March 23

Idag blev jag misstagen för att vara afrikan. Var ute på en timmas lång power walk och halvvägs blev jag stoppad av en tanta som började prata, vad jag tror var något afrikanskt språk, med mig. Förstod inte ett ord. Idag hittade jag även Bens försvunna legobit, som han letat efter ett bra tag. I skafferiet. Eh?
-
Rachel hade ledigt från skolan, men som ni förstår hade jag ju inte kunnat lufsa runt ute en timma om jag haft henne. Igår erbjöd sig en mamma att ta med Rachel till ett lekställe vid namn Kids Sports, där massa andra från skolan skulle vara. Det tackar jag inte nej till. Sedan följde Rach med dom hem och stannade där till halv 3. Vilket betydde 4,5 timmar ledigt istället för 0. Gick till Marshalls och köpte strumpor.
-
Efter playdaten rullade vi in på garageuppfarten samtidigt som min värdmamma. Hon fick sluta tidigt idag och ungarna var överlyckliga. Rachel har precis börjat lära sig cykla utan stödhjul, så vi tog en liten runda innan karaten. Min värdmamma sprang efter cykeln och jag efter hunden. På vägen tillbaka bytte vi och jäklar vad fort hon har lärt sig. Här om dagen var man tvungen att hålla i henne hela tiden. Idag cyklade hon ifrån mig. När vi kom tillbaka var det pang bom iväg till karaten, sedan var det bara middagen kvar av denna jobbdagen. Vissa dagar känns inte ens värda att kallas jobbdagar.
-
Nu ska jag försöka få mig själv att se lite vettig ut innan jag tar mig vidare till Cheesecake Factory, där jag ska kötta bakverk med Becci och tre tyskar till. Dom fyra tyskarna och svensken.
-
image description
Här har vi henne. Utan stödhjul, i katthjälm och med Barbieknä- och armbågsskydd. Fantastisk cykeloutfit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0