March 27

Idag var jag ledig, så tog sovmorgon till halv 1. Gillar att sova, hehe. Gick upp och duschade innan pappa och farmor ringde på Skype. Visade henne mitt bombnedslag till rum och resten av huset lite snabbt. Måste verkligen städa snart. Tror farmor skämdes lite över mig där borta i Sverige, haha. Sedan pratade jag med Sandra i nästan två timmar. Saknar dig Sändie.
-
Nu på eftermiddagen åkte jag till mallet i Braintree för att käka lunch med en tjej som heter Frida. Fastnade i min första fyrfiliga bilkö på vägen. Löjligt mycket bilar var det. Men blev inte alltför sen iallafall. Åt en Chicken Cesar Wrap och sedan gick vi runt och tittade i affärer, innan hon skulle åka och hämta sina ungar. Köpte, hör och häpna, ingenting. Måste försöka spara mina sista ynka dollar till outleten jag och Marina kanske ska till i helgen. Har hört att det är apbilligt där.
-
Nu ska jag övergå till Gossip Girl. Börjar bli en aning beroende over here.
-
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0